Éljenek a motorosok
AGB-37 CRF 125cc
Íme egy lehetséges megoldás, erre az „ínséges” időkre! Röviden a leghasználhatóbb motor a legjobb áron!
Az Orion csoport legújabb motorja, immáron használható, kezdeti „orionos” jelenségétől mentesen. Egy tartós és megbízható, kellően nyomatékos motorblokkal fűszerezve. Az eddigi legnagyobb pitbike méretben, CRF70 idomok és váz, ez a növekedés kulcsa, egy teljesen új stílus a pitbike-ozásban. Ennek eredményeképpen az eddigieknél még jobban elférünk a motoron, a tengelytáv nőtt ezzel a stabilitás is nagyobb lett. Ülésmagasság már a nagymotorokét eléri 830mm! A motorblokk számunkra új SHINERAY információkat itt találhatok róla: www.shineray.commindenesetre az sokat elárul a gyártóról, hogy saját motocross részlege illetve csapata van. Véleményünk szerint az AGB-37 ebben a CRF70 köntösben egy nagyszerű hobby motor, amivel néha napján a pitbike pályára is felmerészkedhetünk bátran.
Technikai adatok:
Motor típusa: Shineray 125cc 4ütem, olajhűtés. (Honda licensz, 6 hónap gari)
Teljesítmény: 12Le 7800 ford./perc.
Hengerült tartalom: 125cc.
Olajmennyiség: 0.9 liter
Porlasztó: Mikuni 24
Váltó: 4 fokozatú
Váz: CRF70 style Króm-molibdén dupla csöves „SDG” cradle mount váz 3 pontos motorblokk rögzítéssel.
Duplaszivacsos mosható olajozható légszűrő
Elso futómű: Up side Down olajcsillapítású fordított teleszkóp villa.
Hátsó futómu: FAST-ACE állítható visszacsillapítású központi rugóstag.
Kerekek: 14” – 12” méretben, erősített aggyal.
Fékek: elöl – hátul tárcsafék, fém fékcsővel.
Kormány: magasított alumínium.
Teljesen nyitott kipufogó dob.
Ülés: magasított, csúszásgátlós huzattal.
Terhelhetőség: 110kg
NGK R gyertya
Tank: 3 liter
Ülésmagasság: 830mm
Száraz tömeg: 65kg
Mivel nagyon sokan kérdezitek, ezért közkívánatra, a nagyon értékes adatok:
Fogyasztás: 2L/100Km. Végsebesség 100Km/h
Pitbikw művek saját fejlesztésű hobby pitbike-ja. Vagány megjelenés, bivaly erős megbízható 140-es YX blokk 26-os Molkt karbival, a lehető legjobb áron. Hasonlatosan a pitmaxx-hoz és az AGB-37-hez a Rockstar Sport-nak is CRF70 váza és idom szettje van, ami a legnagyobb pitbike váz a leghosszabb tengelytávval és ülés magassággal, mindez a komfortos motorozás érdekében.
Technikai adatok:
Motor típusa: YX 140cc Z 4ütem, olajhűtés. (Honda licensz)
Teljesítmény: 14.4Le 6900 ford./perc.
Hengerült tartalom: 140cc.
Olajmennyiség: 0.9 liter
Porlasztó: Molkt 26mm
Váltó: 4 fokozatú
Váz: CRF70 style Króm-molibdén dupla csöves „SDG” cradle mount váz 3 pontos motorblokk rögzítéssel.
Duplaszivacsos mosható olajozható légszűrő
Elso futómű: Up side Down olajcsillapítású fordított teleszkóp villa.
Hátsó futómu: FAST-ACE központi rugóstag.
Kerekek: 14” – 12” méretben, erősített aggyal. Cross abnroncsok.
Fékek: elöl – hátul tárcsafék, fém fékcsővel.
Karok: visszahajlós kuplung illetve fékkar.
Kormány: alumínium.
Teljesen nyitott kipufogó ovál dob 32mm-es leömlő.
Ülés: magasított, csúszásgátlós huzattal.
Terhelhetőség: 110kg
NGK R gyertya
Tank: 3 liter
Ülésmagasság: 830mm
Száraz tömeg: 67kg
Idomok: CRF70
pitbike saját gyártású motorja 2010-es modell! Mivel egészen pontosan 2006 augusztus óta versenyzünk a Pitbike bajnokságban ezért úgy gondoltuk itt az ideje megosztani veletek a tapasztalatainkat. Elkészítettünk nektek egy motort verhetetlen áron, amivel bárki győztesként hagyhatja el a pályát. A motor limitált példányszámban készült, és One industries Monster Energy dekor kitt jár hozzá, hogy ne csak a tempód a megjelenésed is tökéletes legyen. A motor elkészítésénél főképp a megfelelő futóműre és fékekre koncentráltunk, amikor ezek megvoltak a 140cc Lifan blokk mellet tettük le a voksunkat, mivel ez bizonyult a legtartósabb pitbike blokknak. A 26mm Molkt karburátorral megfűszerezve pedig kellő erőtartalékkal rendelkezik.
Technikai adatok:
Motor: 140cc Lifan, 1 henger 2 szelep, olajhűtés, 6 hónap garancia a motorblokkra.
Teljesítmény: 14.5 Le / 7900rpm
Porlasztó: Molkt 26mm
Váz: Króm-molibdén dupla csöves KLX-Midsize váz. Alumínium lengőkar.
Váltó: 4 sebességes, 1-N-2-3-4 elrendezésű. CNC mart alumínium váltókar.
Első futómű: Marzocchi Shiver rendszerű teljesen állítható olajcsillapítású fordított teleszkóp villa, kezelt felületű becsúszó szárral.
Hátsó futómű: Teljesen állítható „long-travel” (hosszabb a becsúszó szár)2010-es DNM jobb progresszivitással, és minden eddiginél puhább elindulással.
Kerekek: Erősített agyak, elöl 14” cross abroncs 60-100/14, hátul: 80-100/12 természetesen 15mm tengellyel.
Fék: elöl- hátul hidraulikus tárcsafék fém fékcsővel. két dugattyús féknyereg. 210mm első tárcsa. Visszahajlós karok.
Kipufogó: 32mm átmérőjű leömlő, CNC mart teljesen nyitott „decibell killer” dob.
Kormány: PRO TAPER magasított.
Markolat: progrip style.
Lánc: 420 KMC
Ülésmagasság: 800mm
Idomok: fekete KLX
Dekor: 3M One Industries Team Monster Energy.
Szavazás